Precizari privind depunerea FISEI DE OPTIUNI 2025

În atenția membrilor GEJ,

În conformitate cu ultimele precizări DUANPAC vă cominicăm următoarele:

Fișa de opțiuni trebuie completată și transmisă până la data de 28 februarie 2025, inclusiv.

       Netransmiterea acestei Fișe exclude posibilitatea înscrierii experților contabili în Lista experților contabili judiciari pe specializări aferentă anului 2025.

Precizăm că termenul de 28 februarie anual, de depunere a Fișei de opțiuni, aprobat prin Hotărârea Consiliului Superior al CECCAR nr. 25/808 din data de  13.02.2025, pe care o regăsiți publicată pe site-ul CECCAR, va înlocui termenul menționat în Normele privind evidența și gestionarea membrilor, aprobate prin Hotărârea Consiliului Superior al CECCAR nr. 23/738/11.05.2023.

Transmiterea Fișei de opțiuni se va realiza exclusiv online prin link-ul pus la dispoziție mai jos.

Formularul online reprezentând Fișa de opțiuni pentru efectuarea de expertize contabile judiciare se va completa cu datele personale și profesionale, și se vor bifa specializările alese.

După completare, formularul se va imprima dând click dreapta pe formular, apoi Print, sau utilizând opțiunea de print a browserului web și se va semna olograf pe fiecare pagină.

Fișa de opțiuni printată și semnată olograf se va scana și se va încărca în formularul online  completat anterior și se va da click pe butonul „Trimite Fișa de opțiuni„.

Linkul pe care veți accesa și completa Fișa de opțiuni este următorul: https://formulare.ceccar.ro/formular-gej-fisa-de-optiuni-2025/